Plötsligt händer det

2009-10-13 22:32:41
.
I dag har varit en riktigt bra dag. Inte för att det har hänt något speciellt eller så, utan för att jag har varit duktig. Som jag skrev innan så pluggade jag en stund på förmiddagen, läste igenom den vetenskapliga artikeln (som för övrigt var 17 sidor lång). Efter det lagade jag lite lunch och klockan tre började jobbet. Jag packade sik och filéade lax och hade saker att göra hela kvällen. Efter jobbet skyndade jag mig till gymmet och hann dit lagom till bodypumpen började. Det var ett nytt program och ny, bra musik. Härligt! När jag kom hem stod jag i duschen tills jag blev alldeles skynklig om fingrarna.
Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och med mina stickade myssockor på. Jag äter turkisk yoghurt med hallon, nötter och honung och ska precis kolla på det nya avsnittet av Greek.
I dag har varit en riktigt bra dag!


Myspys med Greek och kvällsmat
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0