transfer

2009-10-05 11:20:34
.
Nu sitter jag på Arlanda och väntar på att boardingen ska starta. Tar väl runt en timme innan det händer. Jag brukar älska att vara på flygplatser och jag ska väl inte klaga på dagens besök heller, men det känns faktiskt inte så kul. Att lämna sina tjejer och istället bege sig mot Piteå känns inte superlockande. Att jag ska raka vägen till skolan för att ha ett seminarium hjälper ju inte heller till med entusiasmen. Men ikväll ska jag kolla på det nya avsnittet av Greek. Det känns bra :)

Det är första gången jag sitter vid en sån här betaldator på en flygplats. Jag känner mig ganska tuff, som om jag reser mycket. Eller vänta, jag har visst suttit vid en sån här förut, på LAX tror jag det var. Och jag är faktiskt ganska berest. Min fina illusion sprack. Den var visst redan sann. Trist. Coolt snarare.

Hur länge kan man vara bakispuckad? Två dygn? Tre? Jag lider nog fortfarande av symptomen...
 
Öööh herregud...hej då!
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas resan gick bra.. du är saknad här!! Puss

2009-10-06 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0