wardrobe, we have a problem

2009-10-16 22:25:58
.
OMG!!! I morgon är det dags för årets Blog Awards. Galan hålls i Stockholm och kommer att sändas live på TV400 och jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig ännu. Panik!! Det är så typiskt mig att alltid vara ute i sista minuten. Jag har rivit ut hela garderoben i dag och just nu står det mellan leggings och raggsockar eller mysbrallor och fårskinnstofflor. Jag kan inte bestämma mig. Skulle ju egentligen vara kul med något nytt... Kanske blir en panikrunda på stan för att kolla efter en munkjacka eller nått liknande. Panik, panik, panik!

Moahahaha!! Sant är det i alla fall att galan sänds live i morgon och sant är det att jag ska titta. Kanske man skulle sitta naken här i soffan? Bara för att provocera liksom...

För övrigt tycker jag att Erika var dödsläcker i Idol i kväll och om jag hade haft minibröst hade jag köpt en sån topp som Camilla hade. Rabih med sin babyröst rockade Jacksontemat.

Over and out
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Erika var den som rockade Jacksontemat ju :) Rabih smörade möjligen Jacksontemat :P

2009-10-21 @ 20:33:30
URL: http://minustjugo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0