Efter fredag, innan söndag

2009-09-19 18:11:12
.

Sweet Mary, idag har jag inte gjort mycket vettigt, men fasen vad stylish det blev här inne. Fabuloso! Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar igen...
Jag har tvättat idag så några bonuspoäng har jag väl skrapat ihop ändå. Undrar vem som delar ut dem egentligen? Håller tomten koll på sånt eller?

Det blev ingen bio igår så istället kollade jag på My super ex-girlfriend på tv. Skitdålig film. Verkligen. Men ingen bio igår resulterar i bio idag istället. Jag och duon Torstensson/Thörnqvist ska se Inglorious Bastards. Har ju hört att den ska vara sjukt bra så vi får väl se. Men innan bion blir det middag hos TT ocj jag borde göra mig iordning nu. Funderar förresten på att poppa egna popcorn och ta med till bion. Hur töntigt är det på en skala? Minna kanske inte vill sitte brevid mig då? Jag fullkomligt  ä l s k a r  biopopcorn men de är ju hur jävla många tusen poäng som helst. Kanske lite godis bara då. En tablettask liksom. Kul.


Godis är nu nästan ett måste när man går på bio
   


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag lovar att sitta bredvid dig på bion, även om du tar med egna popcorn. Jag lovar!

2009-09-19 @ 18:20:26
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0