Prins Oliver

2009-09-12 16:01:42
.


Hoppas inte att min prins förvandlas till en groda nu...

Eftersom Mikis fyller år idag så måste jag ju gå ut och fira :) Jag firar här i Piteå och du firar med pappsen i Uppsala eller hur Mikis? Telepati-party, baby.

Hur som helst så blir det utgång här ikväll. Alla journalister ska parta tillsammans. Ettor, tvåor och treor. Jag vet inte hur seriöst festande det blir för min del, men jag har iaf skaffat mig en dejt - Prins Oliver. Han är aromatisk och frisk, doftar krusbär och har torr humor. Hoppas jag tycker om honom.
  


Kommentarer
Postat av: Mikis

Mysigt att prata igår, gött att vi ses snart! Och tack för all virituell uppvaktning:) (kan man säga så...?) PUSS iaf så länge

2009-09-14 @ 08:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0