Who´s bad?

2009-09-25 00:57:18
.


Ett skärp och fem tröjor rikare. Kunde inte bestämma mig så de stickade tröjorna är likadana fast i olika färger. Tanken var att en av dem skulle lämnas tillbaka men nu funderar jag på att köpa en till, en aprikos. Så jäkla onödigt. Lika jäkla onödigt som att jag precis kollat på Big Brother-repriser från 2002. 

Pssst... köpte en kjol på Åhlénsrean också, den glömde jag visa (typiskt tänker ni...not) Den är blå med stora blommor eller nått liknande. Söt.
   

Kommentarer
Postat av: Simon

haha, så jävla skön t-shirt xD

2009-09-25 @ 13:35:54
URL: http://lostpatrol.weblogg.se
Postat av: Sanna

Hahaha, köpte du den t-shirten?! Hahaha, kommer ihåg hur du och Minna snackade på om allt mellan himmel och jord (sex) högt och tydligt i provrummen när shoppande småflickor gick utanför och fnissade!

2009-09-26 @ 09:30:05
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0