En dag för Anna!

2010-04-04 10:30:48
.


Anna, Anna, Anna idag är det din tur att firas! Grattis på 25-årsdagen älskade vän. Jag hoppas verkligen att den är fylld av underbara saker. Typ massor med efterrätter och presenter. Och fina människor såklart ;)

Kan du förstå att det fick bli den här gamla bilden som födelsedagsbild? Det är en av de få bilder jag har på oss tillsammans. På nått sätt lyckas vi alltid sitta mittemot istället för bredvid varandra ;) Mer foton på oss ska fixas när jag kommer hem.

Massor med grattispussar till dig på din alldeles egna dag ♥
  

Kommentarer
Postat av: mammi

Grattis Anna på 25-årsdagen Kram A-K! Trevliga bilder du har tagit Aja! Parken ser jättefin ut. Pannkisarna ser läckra ut, men det ser ut som valnötter å inte hasselnötter??!Längtar efter dig nu. PUSSPUSS!

2010-04-04 @ 22:17:13
Postat av: Alexandra

Ooops, valnötter ska det vara. Fixar det på en gång. Tack mammsen:) Jag längtar efter dig också!

2010-04-05 @ 02:04:45
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0