Intra Session Break

2010-04-14 15:26:21
.
Nu har jag äntligen jobbat mig igenom ett par intensiva pluggveckor och får belöna mig med hela elva dagars ledighet. Självklart blir det mer pluggande, men definitivt inte imorn. Imorn ska jag jag sova till jag vaknar, äta en god frukost (koka ägg kanske eller slå till på en äggröra?) och sen ska jag bara ha det gött. Jag kanske går och lägger mig i nån park en stund om det är skönt väder, tar en sväng på stan, strosar i paddington eller vad jag nu känner för. Skönt ska det bli iallafall.

Nu ska jag stänga av datorn och vrida mig till horisontellt läge. Klockan är halv tolv och jag är helt slut.

Hörs imorn.
  

Det är ju inte helt fel att lapa sol i Botanic Garden. Speciellt inte om man tar med lite musik och en bra bok.
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Det där tycker jag var en bra plan. Bara gotta dig ordentligt. Lite vardagslyx har ingen dött av =) puss

2010-04-14 @ 15:45:11
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Daddy

Hej gött att du har det jobbigt ibland för det är då man uppskattar ledigheten bäst. Fisk är alltid okej,ser gott ut.

2010-04-14 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0