To go: Två dagar och en uppgift

2010-04-12 13:33:54
.

Nu är det inte mycket kvar i skolan innan jag äntligen får lite välförtjänt ledighet. Imorn har jag ett stycke föreläsning och två tutorials på förmiddagen och sen ska jag sätta mig och skriva klart min short story. Jag har minsann varit duktig och börjat på den idag och jag tänkte skriva lite innan jag somnar också. Sen på onsdag har jag en tutorial då storyn ska lämnas in och efter den har jag en föreläsning och ytterligare en turorial. Haha, nu kan ni nästan hela mitt schema. Någon som viftar med intresseflaggan? Men hur som haver, när jag kommer hem på onsdag kväll (är inte tillbaka förrän vid åttatiden) då har jag hela elva dagar lov framför mig. Wohoo!! Fy fasen vad gott jag ska ha det. Hoppas bara vädret visar sin allra bästa sida för i så fall blir det beachen kan jag lova :)

Men som sagt, först måste jag skriva färdigt min story. Inte sväva iväg innan du är färdig, Alexandra!



Glad måndag på er!
  


Kommentarer
Postat av: Mikis

Söto!! Låter som du har det tufft där borta;) Här börjar våren krypa sig på och man kan (nästan) sitta ute på lunchen och lapa i sig lite sol. Dock spenderas större delen av dagarna (8.00-17.30) inne på labb. Igår lärde jag mig lite akutsjukvård så om nån sätter i halsen så är jag nya mr. Heimlich!!

2010-04-12 @ 17:54:44
Postat av: Karin

Åååh vad du är fin!!

2010-04-12 @ 20:04:54
Postat av: mammi

Hallå min duktiga snygga älskling! PUSSPUSS!

2010-04-12 @ 21:20:16
Postat av: Sanna

Skönt med lov! Det får jag först... Efter examen! Och sen... I Turkiet i augusti. Men sedan är det slut på ledigheterna! (Det jag vill säga är: Passa på och njut och lapa lite sol för mig med!)



Hur går det med surfandet?



Snygga örhängen förresten, Aussie-inköp?



KRAM

2010-04-12 @ 23:01:57
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tack hörrni, vad ni är söta allihop!



Mikis: Var flera år sedan jag upplevde en riktig vår så njut lite för mig också. Vårsolen är ju underbar. Skönt att veta att jag från och med nu kan sätta i halsen hur mycket jag vill när du är i närheten :)



Sanna: Inte långt kvar nu ju. Tänk vad stolt du kommer vara när du är klar. Gött med Turkiet också. Örhängena är från en sida på nätet, fashionolgy tror jag den hette. Gillar dem skarpt. Surfingen ja, nej det har jag lagt ner. Har blivit en citybrud snarare än en beachbrud. Men lite degande på Bondi har allt hunnits med :)



Kramar till er!!

2010-04-13 @ 07:17:06
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0