Rushcutters Bay

2010-04-20 16:50:35
.
Filmen var grym. Franzi ville absolut inte se något gulligull så vi gick på Kick ass. En superhjältetjej på typ elva bast som svär och dödar onda män till höger och vänster. Det blir inte mer surrealistiskt än så. Charmigt nästan. Och söta nördkillar med superhjältekomplex - I like it. Filmen var helt klart värd sina tio dollar och jag vill redan se den igen. Däremot åt jag alldeles för mycket jordnötter och maltesers (egen, mycket uppskattad blandning) och mår nästan illa nu. Att man aldrig lär sig va?

Här är de utlovade bilderna från dagens häng i Rushcutters. Bjuder på en liten rumpchock också. Enjoy! ;)










  

Kommentarer
Postat av: Minna

Ville bara säga att du är bäst! Pusss min fina fina Alex

2010-04-20 @ 18:05:49
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: mammi

Hej stumpan! Ser ut som du njuter i fulla drag... förutom de små söta krypen som tycks älska oss!!! Härliga bilder du får till, jag blir så GLAD,varje gång jag ser dig! LÄÄÄÄNGTAR snart ihjäl mig.Var rädd om dig! PUSSPUSS!

2010-04-20 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0