En sista minuten kanske?

2010-08-12 22:44:17
.
Ju mer jag läser och hör om alla som njuter av Göteborgskalaset (ja ja det heter väl kulturkalaset nu, men hallå...!) och Way Out West, desto deppigare blir jag att jag missar alltihopa. Allt låter så kul. Men jag får väl satsa på nästa sommar helt enkelt...

Nej, inte ska man deppa över sånt man inte har. Det leder ju knappast någonstans. Ät lite mer godis och var glad tös!

Har faktiskt börjat finurla (roligt ord) på om man kanske skulle dra iväg på en sista minuten någon gång i september. Nått jäkligt billigt får det vara då alltså. Nån som är sugen? Jag är ett mycket trevligt resesällskap;) Fundera på det!

Oj oj nu tickar klockan iväg. Det är tid för min dejt med fantastiske Herr Blund.
Gonatt.
  

Inte hade man väl tackat nej till detta? (Jag menar självklart stranden och försöker inte pimpa ut mig själv via bloggen. Bara så det inte blir några missförstånd).
  

Kommentarer
Postat av: Minna

JAG VILL! Men kan vi vänta till typ november?

2010-08-14 @ 16:15:51
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mikaela Orrgren

Hälsa på mig i Indien! Eller tjejer, sydamerika över jul/nyår? Copacabana med paraplydrink! JA!!

2010-08-15 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0