Starstruck

2010-08-11 22:20:16
.

Jag måste bara berätta att jag träffade Lena Olin i dag. Hon och hennes man, Lasse Hallström, handlar alltid hos oss när de är i Sverige på sommaren. Jag måste få skryta lite för jag tycker att det är himla coolt faktiskt.

Alla snubbarna är så facinerade över snygga Lena (och visst är hon snygg) men jag är mer impad av Lasse. Tänk vad många filmer han har gjort och vilka fantastiska skådespelare han har jobbat med. Johnny Depp, Heath Ledger, Julia Roberts, Michael Caine och Charlize Theron, för att nämna några.

Sen kan man ju tycka att det är lite komiskt hur den stora Hollywoodregissören, när han handlade ensam en gång, blev helt förvirrad när vi inte hade den varan han hade tänkt sig och var tvungen att ringa hem till frugan för att fråga vilken smak på såsen han skulle köpa. Haha, jag hade nog förväntat mig lite mer pondus och beslutsamhet. Men jag gillar det.

Så, nu har jag skrutit klart. Nu kan jag återgå till mitt vanliga liv. Vem vet, imorn kanske jag berättar om Gerd Andersson från Sjöbo. Hon handlar alltid tre hekto sillfilé. Det hade varit nått va?


(Snodde en bild från nätet gjorde jag också. Fy skäms!)
  


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, väntar med spänning!! ;) Coolt med Lena o Lasse dock! Pusss

2010-08-11 @ 23:56:53
Postat av: Syrran

Jag missar dem alltid!

2010-08-12 @ 10:44:31
Postat av: Arne

Hej Alexandra.



Eftersom jag har följt Lasse och Lenas äventyr väldigt länge är sånt här jätteroligt att läsa men jag förstår inte var nånstans du brukar se dem.



Om jag förstått saken rätt (efter att ha skummat bloggen) så bor du i Göteborgstrakten medan Lasse och Lena har sitt sommarställe i Falsterbo.



Om du inte tycker illa vara så tänkte jag översätta ditt inlägg och maila det till några utsocknes Lasse & Lena-vänner som inte förstår svenska.

2010-08-13 @ 01:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0