Alexandra + Hbg = Sant

2010-08-25 12:02:09
.
I mitten av förra veckan skulle jag skriva ett litet gnälligt inlägg på bloggen om att mitt flyt försvunnit och att jag tycker det är dags att det kommer tillbaka. Men sen på fredag morgon ringer de från en av de otaliga annonser som jag svarat på på Blocket och säger att jag är först i kön till en tvåa på 58 kvm. Förstahandskontrakt.
Va?! Är det sant, är det sant?!

I måndags var jag nere i Skåneland och spanade in lägenheten. Det tog inte många minuter innan jag hade tackat ja och den 1:a november (kanske tidigare) får jag nycklarna till min nya lägenhet i Helsingborg. Wohoooo!!!

För jag är lycklig, för jag är lycklig, för jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag... (Nån som sett Pippi på rymmen? Jaja, ni fattar väl ändå kanske).

Nu vill jag bara begrava mig i inredningstidningar, springa på Ikea, leta loppisar och fixa massa fina saker till mitt framtida hem. Jobbigt att jag måste v ä n t a  i två månader innan jag får flytta in men förhoppningsvis går tiden fort.

Ses snart Helsingborg!
  

I den här huslängan ska jag bo.
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis gumman!!

2010-08-25 @ 14:01:14
Postat av: Minna

Ååh det kommer bli så bra!

Och jag började nynna på Pippilåten så fort jag läst de första två orden.

(Förresten gillade vi lägenheten med uteplats och täppa massa massa. Så vi kommer nog lägga bud. Goa grillkvällar vi kan ha nästa sommar om vi får den!)

2010-08-25 @ 17:28:14
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv. Tack Fia-Lotta!! Då får du verkligen komma ner och hälsa på, nu när du har så många vänner nere i skåneland:)



Och Minna, vad roligt med lägenheten. Grillkvällar till tusen blir det i så fall. Och snögubbebyggning. Yay!!



2010-08-25 @ 18:39:32
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Syrran

Glöm inte att jag med bor där! ;)

2010-08-25 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0