Jag vill också gå på kalas

2010-08-09 21:21:22
.

Imorn börjar Göteborgs kulturkalas och då ska jag lämna staden för att åka och jobba. Hur gick det till? Jag hade ingen koll alls på att kalaset sätter igång nu. Brukar i och för sig inte delta så mycket i festandet (inte sen jag var 16 i alla fall) men i år är det en hel del kul saker som händer. Bra artister, utomhusbio och massa sånt trevligt. Surt att jag missar det. Kanske drar in en sväng till stan på lördag efter jobbet? Eller så drar vi ut till öarna på fest i stället? Vad tycker ni brudar? Får nog suga lite på den under veckan.

Annars lyckades jag klämma in tre dejter på fyra timmar idag. Visste inte att jag kunde vara så effektiv. Blev resor både till det förflutna och till framtiden. Trevligt och behövligt.

Upptäckte bra låtar på musikguiden
 i P3 gjorde jag också. Det tackar vi för.
   


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill gå på Way out west. Sjukt gärna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0