Vi har roligt här hemma

2010-01-05 22:43:37
.

De gör allt tillsammans

Mamma och syrran sitter i soffan och pratar om tremånadersresan som syrran ska göra med sin tjejkompis. Mamma oroar sig lite för att de ska komma ifrån varandra. Jennifer förklarar med självklarhet i rösten att de inte kommer gå ifrån varandra.

- Men när ni går ut och festar och så...
- Men mamma, vi är bästa kompisar och vi lämnar inte varandra. Ska hon med en kille hem så följer jag med.

Hahaha, klockrent Jennifer.


Tveksamma engelskakunskaper


Mamma funderar på om vi borde prata engelska här hemma så att hon kan lära sig lite bättre. Hon tänker även på hur det skulle vara om de pratade engelska på hennes jobb (hon är tandsköterska).

- Suction please, säger jag och försöker härma en tandläkare.
- Ja, saxen ja, säger mamma och nickar.
  
Kanske inte vore så dumt för mamma att öva lite på engelskan iallafall ;)
 


Kommentarer
Postat av: Mikis

Man ser ju inte vad du skriver :( Är det meningen? Är det hemligt? Är det bara så på min dator? Första försöket att ta mig till skolan idag, jättemycket minus och punka på cykeln = sakna gåsjackan. Pallra dig hit med den och Jennifer!

2010-01-06 @ 17:34:19
Postat av: Karin

Hahahaha klockrena engelska-kunskaper! kanske bra o inte öva på jobbet.. :)

Det är bara din dator Mikis.. min krånglar inte!

2010-01-06 @ 18:31:51
Postat av: Mikis

Nu funkar min också!

2010-01-06 @ 19:26:29
Postat av: Alexandra

Det är jag som grejar. Ville ha svart bakgrund men det verkar inte funka... Jaja, får väl behålla den vita då.

Mikis, den jackan ser du aldrig mer MOHAHAHA!!!

2010-01-06 @ 19:41:31
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Mikis

Nu blev det jättefint! Passar bra som uppladdning för varmare breddgrader:) I want it, I need it, oh baby, oh baby!

2010-01-06 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0