Yes!

2010-01-29 00:31:36
.
Äntligen fäääääärdig!!! Kan möjligtvis vara den sämsta hemtentan jag gjort, men jag har just det, gjort den. Jag visste ju hela tiden att jag hade en till uppgift utöver tentan som jag var tvungen och bli klar med, men snacka om att jag blev trött när jag hittade ytterligare en. Grattis liksom! Men nu är allt inskickat och jag kan med gott samvetet åka till Helsingborg i morgon. Gött e d. Jag ska hänga med Minski hela helgen. Fy fan vad bra vi ska ha det. Nu återstår bara den stora frågan om jag ska packa nu eller vänta tills imorn? Jag måste lämna hemmet vid halv elva. Hur ska jag lyckas släpa mig upp, duscha, bestämma kläder för hela helgen och packa ner det innan halv elva? Det får bli ett morgondagens problem för just nu orkar jag inte tänka. Kanske kollar tv:n en halvtimme... Jag får se. Copyuppgifterna är iallafall inlämnade. Alexandra FTW! Hahaha! Tönt? Ja ja. Natti.
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Heja Baloo! You can do it! Men fan ta dig om du missar bussen. Då blir det Alexandra FTT (For The Trash).



Haha

2010-01-29 @ 08:13:37
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej sötis. Hoppas du/ni haft det härligt i helgen?! tänkte bara, du brukar ju ge lite låttips här på bloggen vilket jag uppskattar! :) så tänkte ge tillbaka lite, en låt som går om och om igen hos mig iaf e: 9 crimes med Damien Rice.. hört? mycket bra tycker jag iaf:)

nu närmar det sig verkligen till du åker, vi får höras på riktigt innan tycker jag..kanske efter nästa helg, om man har lite o berätta då kanske?!;) puss!

2010-01-31 @ 15:28:23
Postat av: Minna

Fortfarande bakis? Dött på bloggen och inget svar på sms... Hmm. Puss

2010-02-01 @ 19:30:47
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0