?

2010-07-23 15:38:37
.

Jag sitter inne vid köksbordet och har dåligt samvete för att jag inte går ut i solen och tar vara på sommaren. Den här jävla sommarångest som kommer över en ibland suger. Jag har inte ens tagit på mig kläder ännu utan sitter här i underkläderna och käkar jordnötter och piggelin. Mamma sa nått om nån marknad på torget så jag får nog släpa mig dit och kolla om jag kan handla nått helt onödigt. Känns som jag hamnat i nån slags livskoma idag. Jag vet knappt var jag bor. På måndag lägger jag in högväxeln i mitt bostadsletande i Hbg. Jag orkar inte idag. Blev för övrigt sjukt sugen på den där ankare-tatueringen som jag surrade om igår. Tål att tänkas på. Ibland vill jag pierca näsan och raka av mig halva håret också så vi får väl se hur det blir med det där. Jag ville göra en fin bild med flummig filosofisk text och ladd upp här men insåg precis att jag använder syrrans dator. Orka. Idag får jag vara lite loj. Men sen räcker det. Sen räcker det. It's a beautiful day, don't let it slip away. Don't worry, be happy. De var mina motton när jag var yngre. Inga måsten, bara påminnelser.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0