Första kvällen i Sverige

2010-07-02 19:40:25
.

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar nu den senaste veckan men jag har helt enkelt haft fullt upp. Jag landade i Göteborg förra torsdagen strax efter fem. Sen blev det bara en snabb vända hem för att duscha och byta om innan vi träffades och åt välkommen hem-middag jag, syrran, mamma, pappa och pappas sambo. Det var en perfekt kväll och skönt att vara med familjen igen.

På fredag var det dags för midsommar och den spenderades i Helsingborg tillsammans med underbara Minna och det fina Helsingborgsgänget. Syrran, hennes kompis Emma och jag rullade ner på förmiddagen och sen fortsatte hela helgen i fantastiskt stämning. Jag skulle åkt hem på söndagen men var inte alls sugen på det så stannade tills i onsdags. Vädret har varit helt otroligt och vi har legat på filtar i olika parker, grillat, haft middagsbjudning, skrattat, slappat på uteserveringar, varit på stranden, badat och festat. Jag har fått pussa på en fin skånepåg också. Ibland är livet riktigt bra!

Tyvärr var jag alldeles för lat för att fota något under dagarna i Hbg så ni får klara er utan bilder. Antar att ni som är vänner med mig på fb kan se några där...

Däremot fotade jag lite under välkommen hem-middagen så tänkte bjuda på några bilder därifrån istället.














  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0