Tell everybody I'm on my way

2010-06-07 09:11:00
.




Då var hemresan bokad! Dyr som fan var den och en seg jäkla mellanlanding väntar i Bryssel, men med datorn fylld med filmer och en fet jetlag ska de timmarna nog passera också. Tur att jag typ inte kan bli uttråkad. Jag och min lugna själ ;)

Onsdag den 24 juni klockan 17.10 sätter jag alltså mina fossingar på svensk mark igen. Känns fortfarande lite bitterljuvt, men jag känner ändå hur hemlängtan kryper sig på allt mer och mer. Borta bra men hemma bäst, visst är det så det heter? Väl hemma väntar nya äventyr. Disney förklarar det hela ganska bra tycker jag.
 

 


  

Kommentarer
Postat av: Minna

Ååååh vad bra! Midsommar here we come! Välkommen hem hjärtat. Puss

2010-06-07 @ 12:11:12
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: anna

fan vad kul=) jag åker den 23 till lulåe dock.. men två veckor är väl inget jämfört med sen januari=)

grymt!!!! pus

2010-06-07 @ 13:23:31
Postat av: Karin

Yeeeii!! :) Du är längtad efter! Då måste vi påbörja midsommar-planering?! :D ÅÅÅ vad det blir roligt att träffa dig igen!

Pusspuss

2010-06-07 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0