Andrew (Boy) Charlton Pool

2010-03-26 07:55:29
.


I dag har jag legat vid poolen med Malin och Natta ett par timmar. Natta sa att det var 30 grader ute så vad passar bättre än att steka lite? Vad har ni gjort då? Haha, sorry jag kunde inte låta bli ;)
Poolen ligger precis vid Botanical Garden med utsikt över Woolloomooloo marina (kolla in hur många o det är i det ordet). Hur gött som helst och inom gångavstånd. Sweet.
Däremot är vi lite konfunderade över namnet Andrew (Boy) Charlton. Vadå Boy? Ok, nästan alla killar trippar runt i tighta speedos och lägger inte ens märke till oss när vi solar topless, men ändå... Alla är ju välkomna och det är fullt av barnfamiljer i barnpoolen. I don´t know. Vi gillar det i vilket fall och i dag upptäckte jag att det hade studentrabatt på inträdet.

Nu ska jag ta mig ner till nedervåningen och värma lite thaigryta med kyckling och ris som jag har i kylen. Hemmagjord är den också. Sen ska jag försöka plugga lite och i kväll blir det nog en film eller nått annat soft för imorn kör vi all in igen :)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0