Fortfarande kvar

2010-03-01 03:29:23
.
Haha, jag har fortfarande inte kommit harifran. Gratis internet, som dessutom ar snabbt, ar en lyx i dessa tider och jag kunde helt enkelt inte slita mig. Helst av allt hade jag velat stoppa i horlurarna och se ett avsnitt av Greek, men nan matta far det val vara. Jag har ju haltimme ett tag imorn...

Forresten har jag ont i halsen. Inte sa skont. Nej mamma, inte tillrackligt for att behova penicilin. Kanske borde kopa lite glass och trosta halsen med? Hade varit gott att ha nagra pannkakor och lite choklad till ocksa ;)

Nej, nu ska jag verkligen ga till bussen. Pa riktigt.

Later alligator! De har en babyalligator ute i entren har forresten, och jag klappade en orm forut. Hej da.
  
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Klappa ormar och minialligatorer i skolan. Det är annat än gitarrspelande killar och blockflöjtsputsande studenter vid entrén till MME. Jag vet ärligt talat inte riktigt vilket jag föredrar..



Mmmm glass...pannkakor...choklad. Mumsigt. Hoppas du kurerar dig ordentligt. Och fint med uppdatering och så.



Massa pussss

2010-03-01 @ 10:45:25
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0