Happy birthday

2010-03-05 13:36:54
.
Jaha, då är jag 25 bast. Känns otroligt bra måste jag säga. Alla försöker påpeka att jag är halvvägs till 50, men ärligt talat så känns det bara skönt att vara vuxen, även om det bara är på pappret ;) Jag vill inte vara 20 eller  
22, jag är ju för fasen 25, and damn proud of it.
Födelsedagen har varit lite konstig. Självklart regnar det. Vaknade vid tolv efter en ganska dåligt sömn, tog en dusch och sen gich jag och Juliette och handlade mat. Herregud vad vi handlade. När vi delade upp kvittot visade det sig att vi diffade med en dollar. Lite knäppt ändå. Vi åkte in till stan en sväng och gick in i en butik som Juliette ville kolla i. Tyldigen tänkte hon köpa en klänning till mig som hon jag kollat på och som hon sett på rea, men den var slut. Så himla gulligt tyckte jag. Det är tanken som räknas. I stället bjöd hon mig på Wowcow, frozen yoghurt med tillbehör, och jag fick en extra stor till samma pris som en liten i present av personalen. Love!
Nu dricker vi goone, vin gjort av fiskrens och ägg (blä), och gör oss redo för utgång. Eftersom vi inte känner så många i staden ännu får vi roa oss själva men det går oxå bra.
Men nu måste jag lämna datorn för annars somnar vi.

Puss och tack för alla fina gratulationer! Ni är bäst!


Juliette köpte en tårta till mig. Gullunge.


Vi delade med oss till våra roomies, Charlotte (som jobbar på Ica Maxi i Torslanda - sjukt) och Simon.
   

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis igen gumman. Hoppas ni får en rolig utekväll! PUSS

2010-03-05 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0