Ett litet grönt paket

2010-03-23 14:52:09
.
I dag när jag kom hem från uni och en lunchsväng med Karin, på Natalies jobb i Circular Quay (fortfarande tjejer från Malins crew) låg det ett litet grönt paket på byrån i vardagsummet. Ett litet grönt paket som var adresserat till mig. Å vilken lycka jag kände då i den stunden. I det lilla gröna paketet låg det ett par härligt sommriga örhängen och en påse med några av mina svenska favoritgodisar. Tjejer ni är bara för bra. Tack tack tack! Det lilla gröna paketet gjorde min dag. Jag älskar verkligen överraskningar. Tack! ♥

Ikväll har vi varit på bio, som vanligt på tisdagar höll jag på att skriva, men tredje tisdagen i rad iallafall. Det kostar bara 10 dollar på tisdag och det är ju rätt mysigt att gå på bio så varför inte? Juliette, Karin och jag såg på The Bounty Hunter. Eftersom det är Karins sista kväll i Sydney så fick hon välja film och hon tycker att Gerard Butler är sååå het. Det var en ok film som inte kräver så mycket hjärnaktivitet. Ganska rolig, men mitt tips är att vänta på dvd:n. Däremot verkade publiken tycka att filmen var hysteriskt rolig. Jag har aldrig hört människor skratta så mycket åt lite lagom roliga saker. I slutet hörde vi dock ett skratt som mycket väl kan ha framkallat salongens övriga skrattanfall men det är inget vi kan bekräfta. Asiater har ju ett rykte om sig att skratta på de mest opassande ställen och salongen var fylld av asiater så det kan ju ha berott på det ockå. Kan jag skriva det utan att folk kommer uppfatta mig som fördomsfull eller rasistisk? I don´t know. Kul hade de iallafall.
Jag åt för övrig sjukt många m&m och mår därför riktigt illa nu. Attans. Jag borde hålla mig till svenska godbitar istället...


Det lilla gröna paketet och de fina presenterna som gömde sig inuti.


Jag åt inte upp alla på en gång, men det var nära ögat.


Som örhänget i örsnibbshålet. Visst?
   

Kommentarer
Postat av: Mikis

Åh, dom passade perfa på dig!! Vi hörs om några dagar:) Pusspuss

2010-03-23 @ 15:38:44
Postat av: anna

Ja dom var super fina!!

Vi ringer i helgen så kan vi prata med min grymma högtalare i telefonen=)puss

2010-03-23 @ 20:22:19
Postat av: Karin

Grattis i efterskott! :) Bra att du e så smart o förstod att det va från oss!:) skulle ju skrivit ett grattiskort o grejer men hade lite mycket i huvudet.. ska bli superkul att höras i helgen! PUSS

2010-03-23 @ 21:02:40
Postat av: Alexandra

Längtar. Puss

2010-03-24 @ 00:59:27
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: systeryster

Fan vad orattvist... ge mig!!!!

2010-03-24 @ 11:41:02
Postat av: mammi

Ååhhhhh! de var ju jätteläckra (-: passade perfekt! Och lite svenskt godis, det var ju sshusst-scysst-shysst- ähhh!... fnnn!... kan ju inte stava! )-: Gulliga kompisar har du iallafall. Pusspuss!

2010-03-24 @ 13:56:57
Postat av: mammi

Ursöta på dig är de! Gulliga kompisar du har.(-: Tänk på att inte äta godis förrän efter maten! Å borsta tänderna direkt efter! OBS! bara godis på lördagar...(-: PUSSPUSS!

2010-03-24 @ 14:04:40
Postat av: mammi

Ja! nu har jag skrivit tre styck inlägg... trodde inte det första kom fram, men det gjorde det. (-: PUSSPUSS igen!

2010-03-24 @ 14:23:13
Postat av: kungen

Jaha,nu när du har chansen att lätta på ditt godisbegär vad händer........ Snygga grejer du har i örat.Du nu har jag kommit igång med mitt projekt nr:1 det går bra,nr:2 fick ett överklagande till så det väntar.Nr:3 Bygger till på Paradiset.kram från kungen han som bestämde förut

2010-03-24 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0