Utcheckad

2010-03-04 04:11:12
.

Jag checkade ut fran hostelet vid tio i morse. Juliette var uppe lite tidigare och stack i vag till uni. Jag hangde kvar en stund och kakade den obligatoriska frukosten bestaende av rostade mackor med jordnotssmor och sylt. Pa samma macka alltsa. Sen gick jag och satte jag mig pa biblioteket och laste en skvallertidning en stund och nu har jag spenderat tva timmar pa ett internetcafe och kollat pa Greek. Jag gillar det. Tiden gar ut om sex minuter och da tankte jag ga over gatan och satta mig pa ett cafe, dricka te, kanske ata en muffins och lasa min bok. Ganska mysigt anda.

I eftermiddag ska vi pa mote hos bostadsformedlingen och efter det far vi antligen flytta in i vart alldeles egna rum. Jag hinner dock inte gora mig speciellt hemmastadd i kvall for jag ska i vag pa en valkomstgrej for internationella studenter nere i hamnen. Hoppas det blir trevligt. Far se om det leder till utgang kanske.

Bara en liten update.

Puss


Great Aussie Backpackers är nu ett avslutat kapitel i mitt liv.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0