Ändrade planer

2010-09-06 20:56:37
.

Det blev ingen Skånehelg för mig och Minna. Istället blev det en helg i Göteborg där vi, på högst oväntat sätt, hamnade på en hemmafest med folk från mitt förflutna. Jag ska berätta mer om helgen men jag vill slänga in bilderna i samma inlägg och just nu har jag ingen sladd till min kamera (är den kvar hos dig Minna?) så det får vänta.

I dag har jag fikat med en gamla barndomsvän till mig. Fint när man hittar gamla vänner tycker jag. Hon är för övrigt alldeles nykär och hennes pirr i kroppen smittade av sig lite. Kärlek är väl bra härligt ändå?


  


Kommentarer
Postat av: Minna

Hmmm... Det har jag ingen aning om. Jag ska kolla. Säker att du inte fått med den?

2010-09-07 @ 18:16:00
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0