En påsk hemma

2011-04-25 16:27:47
.
Haha.. Hej där, ni trofasta läsare.

Jag fattar att ni tröttnar och jag är villig att hålla med om att bloggen ligger på is just för tillfället. Fast egentligen ligger den inte alls på is utan på en filt ute i det gröna gräset och njuter av solens strålar. Så jäkla gött.

Livet hemma hos mamma är underbart och vännerna i Göteborg har inte glömt bort vem jag är. Lycka! Jag hade däremot glömt av att man absolut inte ska dricka rundor med sina killpolare. Det kan ju bara sluta på ett sätt... Illa ;)

Förmiddagarna går jag långpromenader med mamma, syster och vovve och eftermiddagarna äter jag god mat, träffar fina vänner eller myser på balkongen.







Jag har visst glömt att önska er glad påsk också. Glad påsk!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0