Varning för tråkigt inlägg

2011-08-29 22:29:50
.
Jag har haft dambesök här hela helgen och då blir det dåligt med bloggandet. I morgon är det tisdag och den första dagen av fortsättningen på mitt liv. Hänger ni med?

Blir troligtvis en organisationsdag här hemma. De la ju in nya mattor i hela min lägenheten nu i veckan (jag lovar att visa) och alla saker har inte riktigt hittat hem igen. Tänkte att jag skulle städa ur mitt förråd och rensa min garderob när jag ändå håller på. Kanske får upp något på väggarna också. Om jag ska bo här ett tag till så kan jag lika gärna flytta in på riktigt.

Förlåt. Kan man skriva ett tråkigare inlägg? I morgon ska jag städa... Intressant.

Jag ska nog återgå till tv:n nu. Hörs imorn.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0