Vuxenpoäng

2011-12-09 20:30:15
.



Av alla oändliga Marabou-smaker valde jag frukt & mandel. Är det inte vuxenpoäng så säg? Tycker faktiskt att den är riktigt god.

Har avklarat ett pass på spinningcykeln så här på en fredag. Känns skönt. Är det förresten någon annan än jag som tycker att det är lite kul när instruktören säger "upp i tvåan" när man ska stå i en viss position? Inte? Fasen, där rök mina vuxenpoäng direkt.

Nu ska jag ta ut min minipaj ur ugnen och gosa ner mig i soffan. Trevlig fredag på er!
  


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha jag tänker på det varje gång jag också. Jag fattar inte hur de kan hålla sig från att fnissa själva när de säger det..

2011-12-10 @ 16:05:11
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: anna

Våra säger växel innan i så fall :)

Men hette in den chokladen russin o mandel innan? Nån skillnad?

puss

2011-12-11 @ 08:46:56
Postat av: Karin

Nej den har väl aldrig hetat russin och mandel?! :) du är duktig Aja! Jag ligger bara och läser för tillfället, läst Hungerspelen: bästa boken ever!!!! Läs den tjejer!! Är en trilogi, läste ut första (hungerspelen) på två dagar och nu är jag påväg att läsa ut tvåan på en och en halv dag :)

Puss

2011-12-11 @ 13:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0