GT

2011-01-06 23:16:07
.
När Anna och jag fikade i dag satt vi bredvid ett gäng killar som snackade om allt möjligt. När deras samtalsämne gled in på var och hur de spenderat föregående natt kunde jag inte undgå att snappa upp vissa saker. Saker som jag nog egentligen inte ville veta.

Den ena killen hade tydligen fått sova i någon annans säng under natten och, fördomsfull som jag är, förväntar man sig ett grabbigt "Fick du ligga eller?" med ett "Japp" som svar och ett "Gött för dig" som avslutning på konversationen. Men i stället frågar en polarna om tjejen var lite GT? Den tillfrågade hade, liksom jag, ingen aning om vad GT betydde och en av killarna förklarar då att det står för Gött Tjock. Haha! Va? Snackar killar seriöst om sånt? De var ju inget illa menat mot tjejen, snarare tvärtom.

Konversationen fortsatte sedan i sann tjejskvaller-anda med frågor om hur hennes bröst var och hur mjuk hon var runt midjan. De ska tilläggas att de nyfikna kompisarna här försöker få reda på exakt midjeomfång genom att visa med händerna på sig själva. Inte bara tjejer som snackar omfång tydligen...

Jag försöker inte få det att låta som om dessa killar odrägliga eller sviniga på något sätt. De snackade bara om gårdagens ragg precis på samma sätt som vi tjejer gör, och det tyckte jag var lite kul. Och läskigt. Inte visste jag att vi blev analyserade på det sättet... Jag önskar nästan att de håller sig till "Fick du ligga eller?"
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha.. GT.. jösses! :)

2011-01-08 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0