Fågel Fenix

2011-06-29 22:28:57
.
Oh la la, här var det dött. Kan ju knappast klandra er för att ni tittar in alldeles för sällan när det tar evigheter mellan varje uppdatering... Men nu ska det bli ändring på det för att fröken Gustafsson har nämligen tagit sitt förnuft till fånga och köpt en ny dator. Jajemen. Ursäkternas tid är över och bloggen kommer förhoppningsvis att vakna till liv nu igen.

Däremot måste jag inflika att den närmaste månaden, i stort sett, bara kommer bestå av jobb, så jag har kanske inte valt den ultimata tiden att återliva bloggen. Men hey, lite är bättre än inget.

Några timmar senare... Oj, jag fastnade i webbens värld och fick inte alls till det blogginlägget som jag hade tänkt mig. Premiären borde ju vara storartad, även om det är inofficiellt och typ fjärde gången. Men nu får ni nöja er med detta. Inte ens en bild.

På återseende.
   

Kommentarer
Postat av: Mikis

Lika glad är jag för det...tralalalala

2011-07-01 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0