I accidentally graduated

2011-03-08 16:29:51
.

Va?! Min absoluta favoritserie Greek är slut! Och jag visste inte ens om att jag tittade på sista avsnittet...

Hade jag vetat att det var det sista avsnitten någonsin hade jag sparat det ett tag. När det väl var dags hade jag gosat ner mig i fåtöljen, nydushad efter en lång arbetsdag, tagit med mig middagen till vardagsrummet och stängt av ljudet på mobilen. Ultramys helt enkelt.

Nu blev det i stället halvt nergosad i soffan med solen som lös in och gjorde så det speglade sig i skärmen. Känns nästan som om jag varit gravid i evigheter och tillslut råkar föda ungen utan att veta om det. Ja, precis så känns det. Antiklimax.

Men i vilket fall som helst så var sista avsnitten fantastiskt. Alla lösa trådar knöts ihop, vissa saker slutade lyckligt medan andra var sorgliga. Tårarna rann samtidigt som jag skrattade högt för mig själv. Åh, det var så bra!

                                     
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0