Skaldjurskväll

2011-03-22 21:58:41
.
I lördags hade vi en spontan tjejkväll och mumsade på skaldjur här hemma hos mig (och syrran - hon bor ju faktiskt här för tillfället). Vi hade så mycket mat så hälften åkte in i ugnen och gratinerades med grädde, massa italiensk salladskrydda, dill och smör. Superenkelt och såååå himla gott!

Jag hoppas på fler kvällar som den här. Brudar, god mat, vin och utgång. Fast nästa gång får det vara lite mer drag på oss, Minski.








Haha, väldigt avspänt leende från min sida :)
  

Kommentarer
Postat av: mammi

Ååhh!!.... vad mysigt ni har (hade) det!! PUSSPUSS!

2011-03-23 @ 14:49:07
Postat av: Minna

Det var vansinnigt gott. Jag kan nästan känna smaken fortfarande. Och ja, nästa gång är det klackarna i taket istället för nån mesvariant...

Poss

2011-03-23 @ 15:04:57
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0