Årets första picknick

2011-03-28 00:24:48
.
Jag hade rätt om i går. Jag somnade innan earth hour-timmen var över. Att sova innan klockan hunnit bli halv tio på en lördag, det måste vara något slags rekord för mig. Skönt. Däremot har jag nog varit tröttare än vanligt i dag, så för mycket sömn är inte heller bra.

Tänkte inte göra en det-här-har-jag-gjort-i dag-uppdatering men eftersom årets picknickpremiär gick av stapeln (jag vet att det bara är båtar som kan gå av stapeln men det skiter jag i) kan jag inte låta bli. Det var superskönt när solen värmde och vi åt massa god mat.

Hoppas verkligen våren är här för att stanna nu. En timme ljusare på kvällen känns ju fantastiskt. Sommartider hej hej.. Hörde förresten att det snöade i vissa delar av Svedala i dag. Stackars er.

När jag ändå uppdaterar om vad jag gjort i dag kan jag väl lika gärna skryta med att jag och Minski tog oss igenom ett dubbelpass på gymmet i morse, jag fick tvättat en massa kläder och även fixat det sista med veckans fotojobb. En ovanligt aktiv söndag för min del. Riktigt härligt faktiskt.















   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0