I väntan på mamma

2011-03-03 23:55:42
.
Oj oj, nu får man skäll för att det är dåligt med uppdateringar. Men jo, det har väl varit lite slappt från min sida. Finns inte så mycket spännande att skriva om när jag jobbar hela tiden. Mån-tors den här veckan och dagarna är superlånga så förutom att jobba, sover och äter jag i stort sett bara. Lagom intressant eller?

Däremot kommer den här helgen bli fantastisk. Födelsedagsfantastisk. Min älskade mamma fyller 50 år på måndag och hon kommer ner hit för att fira med mig och syrran. Själv blir jag ju blygsamma 26 år på lördag, så hela helgen kommer bestå av mysiga utflykter, god mat, tårta och mer tårta.

Det ska bli så härligt att träffa mamma och jag verkligen längtar tills vi ska hämta henne på Knutpunkten imorn eftermiddag. Men först måste det fixas lite här hemma. Det ska städas och göras fint och färska tulpaner (mammas favoritblomma) ska definitivt inhandlas.


Maammaaaaaaaa, vi saknar dig!
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Skäll o skäll.. en liten påpekning bara, eller hint, önskan om inlägg.. :) Vad söta ni är på bilden! Hoppas ni får en härlig helg, låter lovande iaf! Massa pussar

2011-03-04 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0