Neighbros

2011-11-22 15:25:00
.
Det var längesen jag hittade den här webbserien, men jag tänkte att det var dags att dela med mig till er också. 

Neighbros 
är skapad av skådisen Scott Michael Foster, hans granne och kompis Jamie Jorn samt flickvännen Laura Prepon (hon som spelade Donna i That 70's Show för övrigt). De filmar i och utanför Scotts och Jamies riktiga lägenheter och många av sketcherna är baserade på situationer ur deras riktiga liv.

Jag tycker att de flesta avsnitten är riktigt roliga, men så är jag ju ett fan av Scott Michael Foster också ;) Fast i ärlighetens namn är det Jamie J som gör många av avsnitten.

Kolla!


 

Ett litet annorlunda avsnitt, men kul:



Här kan ni se fler avsnitt: http://neighbros.com/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0