R. Gosling

2011-10-30 22:04:06
.
Om man någon gång har sett The Notebook är det en omöjlighet att inte vara farligt förtjust i Ryan Gosling. Han är ju så jäkla snygg.

Jag kollade precis på Crazy Stupid Love (fantastisk film för övrigt) och Gosling är, om möjligt, ännu hetare i den. Visst, scenerna med bar överkropp i all ära (!) men det som får mig att fnissa - så där som blyga flickor gör när skolans heting bjuder upp dem till dans - det är oftast helt andra saker.

Kolla bara hur charmig Gosling är i den här scenen när han lyssnar på Steve Carells karaktär Cal, som tydligen har lärt sig mer om "how to pick up women" än vad han tror. 0.31, 0.48 och 0.51 - jag dör!


  

Kommentarer
Postat av: anna

Jag o anders såg den i helgen.. den är mysig:) men konstigt slut lite..o inte så rolig som vi trodde!! puss

2011-10-31 @ 08:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0