Skinny jeans

2011-10-03 16:46:00
.
Här har ni dem - mina smalisjeans. De där jeansen som en gång satt som en smäck, och som jag vägrar göra mig av med innan jag kan få på mig dem igen. Trots att de kommer längre upp än på länge går de inte riktigt hela vägen upp över låren och rumpan. Men förr eller senare ska dem passa. Eller vadå senare? Snart ska de passa. Snart! Vad vågen säger bryr jag mig inte så mycket om, det är smalisjeansen som är det riktiga målet.

Visst, att baka två plåtar med kakor (eller äta tårta) är väl kappast rätt taktik, men ibland måste man få njuta också. Kör ett spinningpass ikväll så det ska nog gå bra ändå.


  

Kommentarer
Postat av: syrran

go röööööv!!!!

2011-10-03 @ 17:40:05
Postat av: Karin

Shit såg inte att det var du först utan tänkte det var något kort från nånstans, alltså typ modell.. smal är du redan alltså!! Puss

2011-10-04 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0