Wa, wa, water

2011-10-27 14:36:37
.
För ovanlighetens skull startade jag dagen i simhallen. Syrran och jag simmade 1000 m, bastade med inpackning i håret och tog sedan en liten sväng förbi mataffären på vägen hem.  Skön morgon.

När syrran slutar skolan ska vi försöka göra lite ärenden och sen ikväll blir det mys hemma hos mig med övernattning och hela baletten. Förhoppningsvis får vi ihop en smaskig middag också.


Den här bilden är från Grekland när jag och syrran var ute på en båtutflykt, men visst ser det ut som poolvatten? Jag har ju förresten fler bilder från Grekland som jag inte visat er ännu. De kommer snart, vare sig ni vill det eller inte;)
  

Kommentarer
Postat av: K

Niice! Både grekland och er goa dag!

2011-10-27 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0