Road to Perdition

2011-10-06 22:31:36
.
Sitter i soffan och tittar på nyheterna med ett halvt öga. Fick hoppa in på jobbet i dag så nu är jag skapligt trött och ska alldeles strax krypa i säng. I morgon blir det jobb igen och sen ska jag orka gå på inflyttningsfest efter det. Bara att tagga till:) Synd bara att jag börjar jobba kl sju på lördag igen... Men jag klagar ínte, jobb är bra.

När vi var på väg hem i kväll började det regna samtidigt som solen stod jättelågt på himlen. Det såg skithäftigt ut och jag lyckades knäppa den här bilden med iphonen. Ganska fräck, tycker jag.


  

Kommentarer
Postat av: syrran

jättehärlig bild ju! gilla

2011-10-07 @ 12:40:28
Postat av: Sanna

Fin bild! Och tack för kommentaren, den värmer! :)

2011-10-09 @ 15:11:21
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0