Bara ett litet hej

2011-09-21 21:45:55
.

Mycket roligare än så här blir det fasen inte på bloggen när jag jobbar. Stämplar in klockan sju och knegar i tolv timmar, sen ska man hem, duscha och käka. Efter det är man lagom motiverad att blogga kan jag säga. I dag är väl kanske undantaget...

 

Har egentligen inget av värde att knappa ner på tangenterna, ville mest säga hej. Såg precis att den nya säsongen av Grey´s börjar snart. Det gillas. Annars är kvällen väldigt lugn. Det ligger en ny skvallertidning bredvid mig här i soffan och jag tror faktiskt att jag ska bädda ner mig i sängen och somna in tillsammans med Ryan Gosling eller någon annan trevlig kille.

 

Som sagt, inget av värde... Gonatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0