17 februari 2012

2012-02-17 12:02:41
.
I dag har jag minsann namnsdag. Alexandra. Så hur ska då denna fantastiska högtid firas, undrar ni? Tja, jag jobbade ett par timmar i morse och nu springer jag upp och ner till tvättstugan varje halvtimme. När tvätten är klar måste lägenheten städas och sen måste det bli en lite tur till mataffären också. Hepp!

Mycket roligare än så blir det nog inte i dag, men jag klagar inte. Är man på rätt humör kan en "fixardag" vara riktigt trivsamt. Eftersom världens bästa Marcus fixat Spotify premium till mig kan jag ju lyssna på musik heeela dagen också. Tack tack ♥

Oj, nu måste jag ner till tvättstugan igen. Ha en härlig fredag hörrni!


Bild från min och syrrans Greklandresa i somras. Vart ska vi åka nästa gång, Jennifer? ;)
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattiiis på namnsdagen bästa du! :)

2012-02-17 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0