Over seas - to The Land of Dreams

2012-02-19 19:33:20
.
Då var den efterlängtade USA-resan bokad och i april drar vi. Karin och jag mellanlandar i London innan vi sätter fötterna på amerikansk mark, i Boston Massachusetts närmare bestämt. Där väntar bästis och tio spännande dagar i hennes vardag.

Självklart blir det några dagar i New York också. Måste ju ta tillfället i akt när vi är så pass nära... Åh vad jag är taggad, det ska bli så jäkla kul! Längtar!




Mikis, Anna, Karin och jag. 2006 var första, och hittills enda, gången jag var i USA. Då var vi på västkusten och, som synes, ganska unga. Haha, vi hade ju inte ens hunnit fylla 21 år. Anna, vi kommer sakna dig på resan!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad grymt!! :) är så avis!! puss

2012-02-20 @ 08:45:16
Postat av: Karin

ÅÅåååå så roligt det ska bli!!!! Är sjukt taggad och glad! :) men vi kommer sakna dig Anna ja som sagt! Puss

2012-02-20 @ 21:23:01
Postat av: chrisma

Hej Alexandra, jag bor i Boston - kanske vi kan träffas över en kaffe eller nå? Vad gör din kompis här? Maila mig vettja! ([email protected]) :) Har följt din blog en stund nu, tycker den är så himla fin. /chrisma

2012-02-22 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0