Purchased

2012-02-03 20:57:04
.



Fransk manikyr-set - träffar man en kille som tycker att det är snyggt så får man väl helt enkelt fixa det.
 Blodrött nagellack - för att jag tycker att det är snyggt, och att det kostade 9,50 kr.
Solpuder - mitt gamla är sönderslaget och liite färg kan man väl få ha så här i vintertider?
The Hunger Games - äntligen ska jag få läsa böckerna som jag hört så mycket bra om.
Ansiktskräm - något jag borde skaffat till mitt torra nylle för längesen.
Massa små silverringar - man kan helt enkelt inte ha för många.
P-piller - viktigare än någonsin nu när jag helt plötsligt får ligga någorlunda regelbundet:)
Guldigt brett armband - jag har alldeles för få guldiga smycken och att det här är skitsnyggt. 
Flätat halsband - kunde inte låta bli. Förresten har jag inget (hel)svart halsband.
 Halsduk - har ingen som är både fin och gosig, plus att den var på 70 procent rea.
  


Kommentarer
Postat av: Sanna Längvik

HAHAHA!! Älskar p-piller-förklaringen!

2012-02-05 @ 12:25:20
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0