Pimpelfiske på "Skalholmen"

2012-01-03 00:47:57
.
Det blir inte så mycket uppdatering när man är på semester, fast det är väl precis det som är meningen...

För att svara på Mikis fråga först så ja, lite snö har vi allt, även om det skulle vara gött med en halvmeter till ;)

I dag har vi varit ute med skotrarna och pimplat. Det gick inte speciellt bra, så det blev tyvärr ingen grillad abborre. Men vi var lika glada ändå eftersom pappa hade tagit med sig smet och gjorde kolbotten till oss allihop. Enkelt förklarat är det som en slags pannkaka med fläsk som lagas över öppen eld. Enkelt förklarat :) Väldans gott är det i alla fall.

Kameran får stanna hemma under skoterturerna så därför får ni hålla tillgodo med lite halvtaskiga iphonebilder. Men hellre det än inga alls kan jag tänka...

Förresten, Gott Nytt År! Jag firade min lugnaste nyår någonsin, men det var mysigt. Ska lägga upp lite bilder från både jul och nyår så fort jag har tid.

Nu måste jag sova för i morgon ska vi ut på långtur med skotrarna. Hej!


  

Kommentarer
Postat av: anna

Ser mysigt ut!!:) här är varmt.. typ 6 grader.

Ses kanske nån dag? :)

puss

2012-01-03 @ 10:06:41
Postat av: Mamma

Så härligt ni verkar ha det! God fortsättning till er alla. Kör försiktigt!! (: PUSSPUSS!

2012-01-03 @ 13:43:20
Postat av: Karin

Så mysigt ni har det!

2012-01-03 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0