Julen 2011

2012-01-07 19:29:20
.
Jag är väl egentligen lite sent ute, men här kommer lite bilder från min jul. Eftersom jag har föräldrar på olika håll brukar fira syrran och jag alltid två jular. Bättre än så kan man nästan inte ha det, tycker jag.

Julen hos mamma är ganska lugn men otroligt mysig. Hon pyntar bättre än någon annan och jag njuter verkligen av stämningen som hon skapar varje år.














Julen hos pappa brukar vara lite stökigare, men precis lika mysig. Med två vuxna och sex barn brukar det bli ganska livat i luckan. Vi dricker drinkar med julmust i och spelar sällskapsspel till sent på natten.






  
Hoppas att ni också hade en mysig jul!
  

Kommentarer
Postat av: Mikis

Bättre sent än aldrig...? Väldigt mysiga bilder där ja. Och snygg är du!

2012-01-07 @ 23:42:23
Postat av: Karin

Lite bättre kvalitet på korten hos Anna-Karin där :) Mysigt iaf! synd att den är över.. Snygg ja!

2012-01-08 @ 02:08:19
Postat av: Alexandra

Sv: Haha, ja jag orkade inte släpa med mig kameran till pappsen så iphonen fick duga.

Och tack! Tycker precis det samma om er :)

2012-01-08 @ 11:46:02
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: anna

Ja gud vad fina ni var.. jag har typ slappkläder på julafton :)

2012-01-08 @ 11:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0