5 juni 2012

2012-06-05 22:56:10
.


Jaha, då var vi lediga i morgon då ja. Skönt! Jag firade min 'fredag mitt i veckan-dag' med herrarna Ben och Jerry och sista avsnittet av Desperate Housewives. Gråter inga floder över att den serien är slut, men jag var ju tvungen att se hur allt slutade.

Nu är jag jättetrött och ser verkligen fram emot att krypa ner i sängen. I morgon börjar förberedelserna inför min efterlängtade flytt tillbaka hem till Göteborg. Mindre än en månad kvar tills jag blir en 031-tjej igen. Känns skönt :)
   
God natt på er!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så du har sett sista nu.. sorgligt ja vet!! men bra slut ändå:) Nu är vi i peking.. mkt bra shopping här.. bättre än bkk so far faktsikt. puss

2012-06-06 @ 14:07:34
Postat av: Sanna

Är det sant!? Flyttar du hem?! På lördag flyttar jag in från mamma och pappa till Skanstorget! Fika/vin/hänga när du kommer? När är det du flyttar förresten? Och vart? KRAAAAAM

2012-06-10 @ 12:52:51
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0